En utmaning

Ta boken som är närmast dig.
Gå till sidan 123 (saknas denna sida ta boken som är näst närmast dig)
Räkna fem meningar (en mening = från punkt till punkt)
Skriv i din blogg följande tre meningar, alltså den sjätte den sjunde och den åttonde meningen (på sidan 123)
Källan ska också anges!

Boken som var närmast mig var En prinsessas Dagbok 1 & 2 av Meg Cabot.

Mina meningar:

1.  Vet du, Mia, vi måste verkligen jobba med ditt självförtroende.

2. Du verkar ha stora problem med din farmor.

3. Jag menar, du har ju inte problem med att säga nej till mig.

Hittade utmaningen här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här skriver du ditt (förhoppningsvis) fina namn:
Kom håg mig?

Mejl-adress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg? I så fall, skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0