Detta var ju kul!

Hittade detta på nåns blogg... tänkte testa... Gå in på Googles bildsök o googla detta och välj sedan en av bilderna på första sidan med resultat:

1. Ditt namn
2. Ditt/dina mellannamn
3. Ditt efternamn
4. Namn på gatan där du bor
5. Din ålder
6. Det senaste du åt
7. Färg på tröjan du har på dig
8. Födelsedag
9. Hemsidan du senast var inne på
10. Det senaste TV-programmet du såg
11. Din ögonfärg
12: Din hårfärg
13: Ditt humör just nu

Mina resultat:

1:
2: Ehm...
3:
4:
5: Mums...
6:  Ganska gott...
7:  Rätt tråkigt
8: Gissa när jag fyller år P.S. inte julafton
9:Gissa vad det var då... inte så svårt kanske
10:  De ser konstiga ut på den där bilden...
11:
12:
13:

Godnatt jag är så trött ska sova om en halvtimma eller nåt.

Kommentarer
Skrivet av: alice

vackra bilder :-P

2008-03-04 @ 22:52:18
URL: http://juice123.blogg.se
Skrivet av: Caroline

angående din design;
Jag gör jätte gärna din design!
just nu ligger du på nr 3 i kön, men jag är relativt snabb så det borde inte ta lång tid. Bra med många önskemål, du får gärna Maila bilder och andra förslag till mig. Att adda mig på msn är också ett bra sätt att få din design så rätt som möjligt, kramkram Caroline

2008-03-05 @ 18:19:50
URL: http://crownley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Här skriver du ditt (förhoppningsvis) fina namn:
Kom håg mig?

Mejl-adress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg? I så fall, skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0