Datorn funkar!

Jippie! Nu funkar datorn igen! Hos mamma alltså. Hos pappa vet jag inte om internet funkar igen för jag har ju inte varit där.

Free cat clipart




Idag har jag varit i skolan och vi spelade volleyboll på gympan. Det är ganska kul tycker jag. Fast det var tråkigt att både Agnes och Alice var sjuka idag. Alice har varit sjuk hela veckan men Agnes blev visst magsjuk idag :( Jag hatar att vara magsjuk :( tur att det inte var jag som blev sjuk i alla fall :



Sedan så åkte vi till 421 och så köpte jag en skiva: Love.Angel.Music.Baby - Gwen Stefani. Den är jättebra!






Vi ska äta tacos idag! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här skriver du ditt (förhoppningsvis) fina namn:
Kom håg mig?

Mejl-adress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg? I så fall, skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0