REA!

Det var rea nu på stardoll så jag fyndade lite! Det står att rean bara är för superstars (betalmedlemsskap) men jag fick sakerna billigare ändå... Konstigt...
image29
Den gula tröjan kostade 2 stardollars tror jag... Jättesnygg, ganska enkel t-shirt med megabra färg!
Diademet kostade 1 stardollar. Jättebilligt och fint!
Ballerinaskorna kostade 1 eller 2 stardollars... De är fina tycker jag.
Strumpbyxorna var gratis i nån dag, men nu är de inte det, de kostar 3 stardollars... De måste ha gjort något fel...

Vad tycker ni om outfiten? Skriv gärna en kommentar!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

fölåt men det var jättefult :(

2010-11-19 @ 15:59:22
Skrivet av: sdfr

väldigt fult!

2011-06-02 @ 13:29:43
Skrivet av: Dittis

det var inte ett dugg snyggt

2011-06-02 @ 13:30:34

Kommentera inlägget här:

Här skriver du ditt (förhoppningsvis) fina namn:
Kom håg mig?

Mejl-adress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg? I så fall, skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0