Kanske blir jag sjuk snart :,(

Jag känner mig varm. Kollade tempen. 37,5. Men jag har låg kroppstemperatur i vanliga fall. Jag kanske kommer bli sjuk. Men jag vill inte! Jag hatar att drömma jobbiga feberdrömmar. Jag får alltid en och samma dröm. Det är nån som sitter på en bänk. Sen säger en läskig röst "Du kommer att förlora". Och sen hör man typ tuff-tuff-tuff-tuff, sådär som gamla tåg låter. Och så ser man stora hjul. Det kanske inte låter så läskigt, men det är det. Och sen är jag alltid så där konstigt halvvaken och typ ligger och gråter och så kommer pappa eller mamma in (vem jag nu är hos) och så fattar jag inte om jag sover eller är vaken eller nånting... BUHU!

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här skriver du ditt (förhoppningsvis) fina namn:
Kom håg mig?

Mejl-adress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg? I så fall, skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0