Förtrollad

Idag så var jag och såg filmen Förtrollad (Enchanted) med en av mina kompisar. Först gick vi på stan lite och kollade på Lush (en badaffär) och luktade på alla tvålar, badbomber, shampoon, badbitar och massageoljor. Det som luktade godast var en massageolja med vit choklad med honung i. Mmmm! Sen gick vi alltså och såg filmen. Den var faktiskt väldigt bra. Den handlar om den tecknade prinsessan Giselle som hamnar i New York eftersom att en elak drottning puttat ner henne i en brunn. Det var väldigt kul när prinsessan och prinsen började sjunga hela tiden. Sen gick jag hem till min kompis och spelade ett roligt spel som heter Vem tar vem?. Det är väldigt kul det också.

image17 image18image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här skriver du ditt (förhoppningsvis) fina namn:
Kom håg mig?

Mejl-adress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg? I så fall, skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0