Fys! :(

Ush, imorgon har vi fys... SÅÅÅÅ jobbigt. Alltså, man typ springer omkring i tusen år och sedan så gör man en massa armhävningar och situps och sådant. Jag hatar verkligen fys. Vi har det efeter varje lov. Och jag har verkligen piss-dålig kondition så.... Nä urk! Det enda bra är att det är sista gången som jag har fys (hoppas jag i alla fall) för sedan så börjar jag i 7:an och då byter jag skola och då slipper jag våran dumma gympalärare som tvingar oss att ha fys... Jippie!


 Tyvärr så får vi inte springa på såna här fina ställen...

Kommentarer
Skrivet av: Nike

Hoppas du får Margareta i 7:an (om du ska byta till Sanna), hon är asbra idrottslärare xD Vi spelar typ bara handboll och leker..

2008-04-02 @ 12:04:02
URL: http://cutcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Här skriver du ditt (förhoppningsvis) fina namn:
Kom håg mig?

Mejl-adress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg? I så fall, skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0