Fys uppdatering nr 3

Jag har sån fruktansvärd träningsvärk i låren. Och då var det värre igår. Fatta hur ont jag hade. Jag kan typ inte gå i en trappa utan att säga aj. :(



 snygg bild va?



Idag så har jag varit i skolan först och sen så har jag köpt en present till Alicefrölunda torg. Men jag kan inte säga vad det är för hon kanske läser... Men sen när jag skulle åka hem så kände jag inte igen mig så jag trodde att jag hade tagit fel buss och då blev jag jättenervös. Men sen frågade jag chauffören men det var rätt buss. Puh!

Kommentarer
Skrivet av: aida

haha ;D tänk att kunna göra sådär när man e i den åldern :p

2008-04-06 @ 15:56:30
URL: http://aidaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Här skriver du ditt (förhoppningsvis) fina namn:
Kom håg mig?

Mejl-adress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg? I så fall, skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0