Fys uppdatering 2

Fysen var inte så jobbig som den brukar :). Först skulle vi springa stafett med en annan person i 10 minuter. Sedan skulle vi göra pyramiden, först en armhävning, en situp och ett upphopp, sen två av varje o.s.v upp till nio av varje. Sedan på vägen ner så kunde man välja att göra  7, 5, 3 och 1 eller 8,6,4 och 2. Jag valde det första alternativet. Fast jag hann inte allt för när jag var på sju så sa Henrik (gympaläraren) att vi kunde sluta för det var bara jag och tre till som inte var klara. Sedan så skulle vi göra utfall och sedan grodhopp. Då kanske ni förstår att jag var rejält trött i benen... Sedan skulle vi vara i par med någon som var ungefär lika stark som en själv och så skulle man försöka rulla över den så att den hamnade på rygg men det var jättesvårt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Här skriver du ditt (förhoppningsvis) fina namn:
Kom håg mig?

Mejl-adress: (bara jag som ser)

Har du nån blogg? I så fall, skriv adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0